Az altatódal, mint a kultúra megismerésének forrása

A tanulmány rámutat az altatódal zenei nevelésbe való beemelésének aktualitására és küldetésére. Részletezi e műfaj jelentőségét a saját kultúra megismerésének és multikulturális megközelítésének szempontjából. Az altatódal több szempontból is segíti az egyén harmonikus fejlődését: terápia, zenei és...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hudáková Jana
Testületi szerző: Évfordulós művészek (2014) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: SZTE JGYPK Művészeti Intézet Ének-zene Tanszék Szeged 2015
Sorozat:A Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Ének-Zene Tanszékének kiadványai
Évfordulós művészek : Madách, Smetana, Dvořák, Janáček : a SZTE JGYPK Ének-zene Tanszék történetének, az oktatásban alkalmazott módszerek kutatásának legújabb eredményei : tanulmánykötet
Kulcsszavak:Zenei nevelés, Zenepedagógia
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/76681
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A tanulmány rámutat az altatódal zenei nevelésbe való beemelésének aktualitására és küldetésére. Részletezi e műfaj jelentőségét a saját kultúra megismerésének és multikulturális megközelítésének szempontjából. Az altatódal több szempontból is segíti az egyén harmonikus fejlődését: terápia, zenei és emocionális érzékenység (megismerés), esztétikai érzékelés, kommunikáció stb. This article refers to the timeliness of the lullabies in music education and highlights of its mission. Lullaby has a significance in terms of the knowledge o f their own culture and multicultural understanding. Lullaby for the harmonious development of the individual, has an impact on therapy, musical and emotional knowledge, aesthetic perception, communication, etc.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:140-149
ISBN:978 615 5455 13 1