A gimnáziumi lélektan oktatás 1867 és 1989 közötti történetének áttekintése rendszerváltozástól rendszerváltozásig /
Napjainkban a pszichológia-oktatás a középiskolák tananyagának elhanyagolható részét képezi. Nem volt azonban ez így Magyarországon a 19. század végén, és azt követően. Jelen tanulmány az 1867-es Kiegyezés és az 1989-es rendszerváltozás közötti hosszú és komplex történelmi időszakot tekinti át a psz...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Müller Vanessa Bárány István |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | Impulzus : szegedi pszichológiai tanulmányok
8 No. 1 |
Kulcsszavak: | Pszichológia tanítása - középiskola - 19-20. sz., Pszichológiatörténet |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75179 |
Hasonló tételek
-
Az elméleti lélektan kategorizáció-felfogásának módszertani kérdéseihez
Szerző: Balogh Tibor
Megjelent: (1978) -
Pedagógia és lélektan a szegedi egyetemen, 1872-1945
Szerző: Pukánszky Béla
Megjelent: (2021) -
A hangképzés kutatás történetének rövid áttekintése
Szerző: Altorjay Tamás
Megjelent: (2019) -
Csanádpalota történetének áttekintése 1870-ig
Szerző: Schmidt Gábor
Megjelent: (1998) -
Békéssámson község történetének rövid áttekintése
Szerző: Bódi Pál
Megjelent: (1960)