Logikaalapú élménypedagógiai módszerek a Komplex Alapprogramban
In this paper we’d like to present the role of the Logic-based subprogram in the pedagogical system of the Complex Basic Program, developed within the project EFOP 3.1.2-16-2016-00001 Methodological Renewance of Public Education for Reducing Early School Leaving. We shortly represent the main concep...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
60 No. 3 |
Kulcsszavak: | Logika, Játék, Élménypedagógia, Pedagógia - módszer, Képességfejlesztés, Nevelés - közösség, Iskolai nevelés, Társadalmi beilleszkedés, Gondolkodásra nevelés |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74598 |
Tartalmi kivonat: | In this paper we’d like to present the role of the Logic-based subprogram in the pedagogical system of the Complex Basic Program, developed within the project EFOP 3.1.2-16-2016-00001 Methodological Renewance of Public Education for Reducing Early School Leaving. We shortly represent the main concepts of the subprogram, its learning supportive approaches, its performance and recent results in school situations. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 3-9 |
ISSN: | 2063-3734 |