Pálinkafogyasztási szokások Magyarországon
A pálinka megítélése az elmúlt két évtizedben pozitív irányban változott, a negatív sztereotípiák eltűnőben vannak, sikere töretlen, a fogyasztók számára a pálinka egyre inkább tradíciót, értéket képviselő igazi magyar ital. Jelen tanulmány célja a pálinkához kapcsolódó fogyasztói attitűd komponense...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Mucha László Oravecz Titanilla Totth Gedeon |
---|---|
Testületi szerző: | Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században
|
Kulcsszavak: | Hungarikum, Pálinkafogyasztás, Fogyasztói magatartás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/tgfek21sz.19 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/72018 |
Hasonló tételek
-
A hazai méztermelés helyzete és változása 2000 és 2017 között
Szerző: Oravecz Titanilla, et al.
Megjelent: (2020) -
A védjegyek szerepe, és fogyasztói megítélése
Szerző: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2019) -
Önerő vagy hitel? - autóvásárlási szokások vizsgálata Magyarországon [absztrakt] /
Szerző: Danyi-Boll Anikó, et al.
Megjelent: (2023) -
Feltáró kvalitatív kutatási eredmények az élelmiszerfogyasztói magatartás néhány aspektusának társadalmi megítéléséről és a fogyasztói szerepvállalásról Magyarországon [absztrakt] /
Szerző: Pólya Éva, et al.
Megjelent: (2023) -
Qualitative study of preferences and attitudes towards honey consumption in Hungary
Szerző: Oravecz Titanilla, et al.
Megjelent: (2019)