A szemkamerás kutatás módszertani lehetőségei a módszer tudományos felhasználásának irodalmi áttekintése /
A marketingkutatás folyamatos fejlődése mellett azt látjuk, hogy a neuromarketing módszertani lehetőségei korlátozottan tudnak megjelenni mind a tudományos kutatásokban, mind pedig a piaci gyakorlatban. Bár a tudástermelés folyamatos, mégsem tűnik egyértelműen tisztázottnak, mely kutatási problémák...
Elmentve itt :
Szerző: | Lázár Erika |
---|---|
Testületi szerző: | Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században
|
Kulcsszavak: | Marketing |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/tgfek21sz.18 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/72017 |
Hasonló tételek
-
A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata
Szerző: Lipták Lilla, et al.
Megjelent: (2023) -
Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?
Szerző: Czégény László, et al.
Megjelent: (2021) -
Képalapú közösségi média bejegyzések optimalizálási lehetőségei szemkamerás vizsgálattal az üdítőital-piacon = Optimizing options for image-based social media posts with eye camera testing in the soft drink market
Szerző: Berencsi Alexa, et al.
Megjelent: (2023) -
Művészet, kutatás, innováció helyük egy közös fogalmi rendszerben /
Szerző: Tandi Laura
Megjelent: (2012) -
Gazdasági hálózatok tanulmányozásának módszertani kérdései
Szerző: Dinya László, et al.
Megjelent: (2004)