A szemkamerás kutatás módszertani lehetőségei a módszer tudományos felhasználásának irodalmi áttekintése /

A marketingkutatás folyamatos fejlődése mellett azt látjuk, hogy a neuromarketing módszertani lehetőségei korlátozottan tudnak megjelenni mind a tudományos kutatásokban, mind pedig a piaci gyakorlatban. Bár a tudástermelés folyamatos, mégsem tűnik egyértelműen tisztázottnak, mely kutatási problémák...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lázár Erika
Testületi szerző: Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2020
Sorozat:Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században
Kulcsszavak:Marketing
Tárgyszavak:
doi:10.14232/tgfek21sz.18

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/72017
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A marketingkutatás folyamatos fejlődése mellett azt látjuk, hogy a neuromarketing módszertani lehetőségei korlátozottan tudnak megjelenni mind a tudományos kutatásokban, mind pedig a piaci gyakorlatban. Bár a tudástermelés folyamatos, mégsem tűnik egyértelműen tisztázottnak, mely kutatási problémák esetében kívánatos, ajánlott vagy éppen kérdéses az eszköz használata. A nemzetközi és hazai forrásokra támaszkodó szisztematikus irodalmi áttekintés célja a szemkamerás módszertannal (eye tracking) kapcsolatos jelenlegi ismereteink összegyűjtése és rendszerezése a marketing és az ehhez szorosan kapcsolódó tudományterületeken megjelent publikációk feldolgozása révén. Az eszköz felhasználásának lehetőségeire fókuszálva a kiválasztott tudományterületeken 2015 óta megjelent publikációk előre meghatározott szempontrendszer szerint kerülnek elemzésre, és az így ismeretek szintetizálása mentén foglalom össze az eszköz felhasználási lehetőségeit.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:265-280