A szemkamerás kutatás módszertani lehetőségei a módszer tudományos felhasználásának irodalmi áttekintése /

A marketingkutatás folyamatos fejlődése mellett azt látjuk, hogy a neuromarketing módszertani lehetőségei korlátozottan tudnak megjelenni mind a tudományos kutatásokban, mind pedig a piaci gyakorlatban. Bár a tudástermelés folyamatos, mégsem tűnik egyértelműen tisztázottnak, mely kutatási problémák...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lázár Erika
Testületi szerző: Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2020
Sorozat:Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században
Kulcsszavak:Marketing
Tárgyszavak:
doi:10.14232/tgfek21sz.18

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/72017
LEADER 02014naa a2200229 i 4500
001 acta72017
005 20230302153724.0
008 210216s2020 hu o 1|| hun d
024 7 |a 10.14232/tgfek21sz.18  |2 doi 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Lázár Erika 
245 1 2 |a A szemkamerás kutatás módszertani lehetőségei   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a módszer tudományos felhasználásának irodalmi áttekintése /  |c  Lázár Erika 
260 |c 2020 
300 |a 265-280 
490 0 |a Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században 
520 3 |a A marketingkutatás folyamatos fejlődése mellett azt látjuk, hogy a neuromarketing módszertani lehetőségei korlátozottan tudnak megjelenni mind a tudományos kutatásokban, mind pedig a piaci gyakorlatban. Bár a tudástermelés folyamatos, mégsem tűnik egyértelműen tisztázottnak, mely kutatási problémák esetében kívánatos, ajánlott vagy éppen kérdéses az eszköz használata. A nemzetközi és hazai forrásokra támaszkodó szisztematikus irodalmi áttekintés célja a szemkamerás módszertannal (eye tracking) kapcsolatos jelenlegi ismereteink összegyűjtése és rendszerezése a marketing és az ehhez szorosan kapcsolódó tudományterületeken megjelent publikációk feldolgozása révén. Az eszköz felhasználásának lehetőségeire fókuszálva a kiválasztott tudományterületeken 2015 óta megjelent publikációk előre meghatározott szempontrendszer szerint kerülnek elemzésre, és az így ismeretek szintetizálása mentén foglalom össze az eszköz felhasználási lehetőségeit. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Marketing 
711 |a Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században  |c Szeged  |d 2019 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/72017/1/tarsadalmi_es_gazdasagi_folyamatok_265-280.pdf  |z Dokumentum-elérés