KAP-tunk, hogy adjunk! Tanulni élmény?!

The traditions of our traditionally complex and experience-based art school are complemented by the DFHT methods and color schemes. The possibilities provided by the subprograms. Our goal is to make use of clock and project plans in the practice school, taking into account the local specificities, f...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Jancsákné Majzik Andrea
Zs. Sejtes Györgyi
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2019
Sorozat:Módszertani közlemények 59 No. 1
Kulcsszavak:Közoktatás - Magyarország, Nevelési módszer, Pedagógia - módszer
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/69071
LEADER 01218nab a2200229 i 4500
001 acta69071
005 20210219090423.0
008 200610s2019 hu o 0|| zxx d
022 |a 2063-3734 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Jancsákné Majzik Andrea 
245 1 0 |a KAP-tunk, hogy adjunk! Tanulni élmény?!  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Jancsákné Majzik Andrea 
260 |c 2019 
300 |a 23-37 
490 0 |a Módszertani közlemények  |v 59 No. 1 
520 3 |a The traditions of our traditionally complex and experience-based art school are complemented by the DFHT methods and color schemes. The possibilities provided by the subprograms. Our goal is to make use of clock and project plans in the practice school, taking into account the local specificities, focusing on minimizing the backlog of some students, and paying special attention to talent management. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Közoktatás - Magyarország, Nevelési módszer, Pedagógia - módszer 
700 0 2 |a Zs. Sejtes Györgyi  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/69071/1/modszertani_059_001_023-037.pdf  |z Dokumentum-elérés