KAP-tunk, hogy adjunk! Tanulni élmény?!

The traditions of our traditionally complex and experience-based art school are complemented by the DFHT methods and color schemes. The possibilities provided by the subprograms. Our goal is to make use of clock and project plans in the practice school, taking into account the local specificities, f...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Jancsákné Majzik Andrea
Zs. Sejtes Györgyi
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2019
Sorozat:Módszertani közlemények 59 No. 1
Kulcsszavak:Közoktatás - Magyarország, Nevelési módszer, Pedagógia - módszer
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/69071
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:The traditions of our traditionally complex and experience-based art school are complemented by the DFHT methods and color schemes. The possibilities provided by the subprograms. Our goal is to make use of clock and project plans in the practice school, taking into account the local specificities, focusing on minimizing the backlog of some students, and paying special attention to talent management.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:23-37
ISSN:2063-3734