A magyar egyetemisták politikai tájékozódása

A fejezet megvizsgálja, hogy a kutatás első hulláma óta hogyan változtak az egyetemisták médiafogyasztási szokásai, és ennek milyen hatásai vannak a hallgatók politikai viselkedésére. A kutatás központi hipotézise, hogy a tradicionális és a digitális médiafogyasztás eltérő hatást gyakorol a hallgató...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bene Márton
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2019
Sorozat:Mások vagy ugyanolyanok? A hallgatók politikai aktivitása, politikai orientációja Magyarországon
Kulcsszavak:Felsőoktatás - Magyarország - 21. sz., Politikai szociológia - magatartáskutatás, Ifjúságpolitika, Egyetemi hallgatók - magyar - mentalitás
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/68881
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A fejezet megvizsgálja, hogy a kutatás első hulláma óta hogyan változtak az egyetemisták médiafogyasztási szokásai, és ennek milyen hatásai vannak a hallgatók politikai viselkedésére. A kutatás központi hipotézise, hogy a tradicionális és a digitális médiafogyasztás eltérő hatást gyakorol a hallgatókra, így utóbbi várható felértékelődése az egyetemisták politikához való általános viszonyulását is megváltoztathatja. A kutatás leíró statisztikák és klaszterelemzési eljárások segítségével azonosítja a fiatalok médiafogyasztási mintázatait, többváltozós statisztikai modelleken keresztül pedig az egyes médiatípusok hatásait vizsgálja meg.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:19-34
ISBN:978-615-6060-10-5