Kompetencia és tudásigény felmérése szakmák szerint

Kérdőíves felmérést végeztünk a Mérnöki Kar négy alapszakának nappali tagozatos hallgatóinak körében. A felmérés részét képezi annak a négy évre kiterjedő felmérésnek, amelyben a Mérnöki Kar hallgatóinak kompetencia és tudásigényét kívánjuk felmérni. A felmérés célja, hogy a Szegedi Tudományegyetem...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kis Krisztián
Nagy Valéria
Benkő-Kiss Árpád
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar Szeged 2019
Sorozat:Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 14 No. 1
Kulcsszavak:Kompetencia, Munkaerőpiac, Kérdőíves felmérés, Felsőoktatás
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/67578
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Kérdőíves felmérést végeztünk a Mérnöki Kar négy alapszakának nappali tagozatos hallgatóinak körében. A felmérés részét képezi annak a négy évre kiterjedő felmérésnek, amelyben a Mérnöki Kar hallgatóinak kompetencia és tudásigényét kívánjuk felmérni. A felmérés célja, hogy a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kara a (gyakorlatcentrikus) képzéseinek fejlesztéséhez (melynek része pl. az oktatás-módszertan megújítása, illetve a tanulási eredmény alapú szemlélet kialakítása) átfogó képet kapjon a hallgatók kompetenciáiról és tudásigényéről. Abstract: We have conducted a questionnaire survey among full-time students of the Faculty of Engineering. The survey is part of a four-year long survey where the aim is to assess the competences and the future purposes of students of the Faculty. Another goal of the survey is to provide a comprehensive picture of students’ competencies and knowledge needs for the development of trainings which include the renewal of the educational methodology and the development of a learning outcome-based approach at the University of Szeged.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:217-221
ISSN:1788-7593