Kompetencia és tudásigény felmérése szakmák szerint
Kérdőíves felmérést végeztünk a Mérnöki Kar négy alapszakának nappali tagozatos hallgatóinak körében. A felmérés részét képezi annak a négy évre kiterjedő felmérésnek, amelyben a Mérnöki Kar hallgatóinak kompetencia és tudásigényét kívánjuk felmérni. A felmérés célja, hogy a Szegedi Tudományegyetem...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
14 No. 1 |
Kulcsszavak: | Kompetencia, Munkaerőpiac, Kérdőíves felmérés, Felsőoktatás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/67578 |
Tartalmi kivonat: | Kérdőíves felmérést végeztünk a Mérnöki Kar négy alapszakának nappali tagozatos hallgatóinak körében. A felmérés részét képezi annak a négy évre kiterjedő felmérésnek, amelyben a Mérnöki Kar hallgatóinak kompetencia és tudásigényét kívánjuk felmérni. A felmérés célja, hogy a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kara a (gyakorlatcentrikus) képzéseinek fejlesztéséhez (melynek része pl. az oktatás-módszertan megújítása, illetve a tanulási eredmény alapú szemlélet kialakítása) átfogó képet kapjon a hallgatók kompetenciáiról és tudásigényéről. Abstract: We have conducted a questionnaire survey among full-time students of the Faculty of Engineering. The survey is part of a four-year long survey where the aim is to assess the competences and the future purposes of students of the Faculty. Another goal of the survey is to provide a comprehensive picture of students’ competencies and knowledge needs for the development of trainings which include the renewal of the educational methodology and the development of a learning outcome-based approach at the University of Szeged. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 217-221 |
ISSN: | 1788-7593 |