Assessing learning to learn in the 2020s – theory, methods, and practice
Elmentve itt :
Szerző: | Vainikainen Mari Pauliina |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Tanulásmódszertan - tanulás tanulása - gondolkodás fejlesztése - új értékelési forma - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66265 |
Hasonló tételek
-
Learning‐related attitudes, support needs and performance in learning to learn assessment
Szerző: Vainikainen Mari‐Pauliina
Megjelent: (2014) -
Development of learning to learn competences during basic education individual, contextual and situational predictors /
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina
Megjelent: (2016) -
Implications of phenomenography, variation theory and learning study on assessment practices
Szerző: Pang Ming Fai
Megjelent: (2016) -
Pupils’ attitudes and performance levels in learning to learn assessments in grades 1, 4, 6, and 9
Szerző: Gustavson Natalija, et al.
Megjelent: (2019) -
Longitudinal predictors of cognitive learning to learn competences, learning-related beliefs and school achievement in Finland [abstract] /
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2024)