Non-cognitive and cognitive predictors of math achievement
Elmentve itt :
Szerző: | Fritz-Stratmann Annemarie |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
16 |
Kulcsszavak: | Matematika tanítása - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61531 |
Hasonló tételek
-
Cognitive and non-cognitive predictors of academic success in higher education a large-scale longitudinal study /
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2023) -
State and trait math anxieties performance-inhibiting predictors of math achievement? /
Szerző: Orbach Lars, et al.
Megjelent: (2018) -
The Cognitive and Non-Cognitive Effects of Out-Of-School Learning
Szerző: Fűz Nóra, et al.
Megjelent: (2018) -
Longitudinal predictors of cognitive learning to learn competences, learning-related beliefs and school achievement in Finland [abstract] /
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2024) -
The influence of linguistic factors on different measures of math achievement in first graders
Szerző: Herzog Moritz, et al.
Megjelent: (2018)