Pedagógiai értékelés a sajátos nevelési igényű tanulók hatékony integrációjának szolgálatában
A sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatását-nevelését az 1993. évi közoktatási törvény biztosította először. Az azóta eltelt időszakban folyamatosan nőtt a többségi iskolákban oktatott sajátos nevelési igényű tanulók aránya, azonban a megfelelő feltételek biztosítása és a minden gyermek sz...
Elmentve itt :
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Integrált oktatás - előadáskivonat, Képességfejlesztés - gyógypedagógia - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61209 |
Hasonló tételek
-
Sajátos nevelési igényű gyermekek integrációjának megvalósulása Tiszakécskén Szocimetriai felmérés egy integrált osztályban /
Szerző: Dankó Zsófia
Megjelent: (2020) -
Sajátos nevelési igényű gyerekek integrációjának törvényi és tantervi háttere
Szerző: Herfert Nóra
Megjelent: (2018) -
Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja az autizmus /
Szerző: Tóth Brigitta
Megjelent: (2017) -
A sajátos nevelési igényű tanulók integrációjának jelenlegi helyzete és lehetősége, Gyula város iskoláiban
Szerző: Szabó Péter
Megjelent: (2017) -
Sajátos nevelési igényű tanulók kézműves foglalkoztatása
Szerző: Baranyi Rita Beáta
Megjelent: (2009)