The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Török Tímea
Hódi Ágnes
Kiss Renáta
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2015
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 13
Kulcsszavak:Iskolai teljesítmény - általános iskola - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/61198
LEADER 00918naa a2200205 i 4500
001 acta61198
005 20221108115441.0
008 190910s2015 hu o 1|| zxx d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Török Tímea 
245 1 4 |a The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Török Tímea 
260 |c 2015 
300 |a 76 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 13 
695 |a Iskolai teljesítmény - általános iskola - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat 
700 0 1 |a Hódi Ágnes  |e aut 
700 0 1 |a Kiss Renáta  |e aut 
710 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/61198/1/pek_2015_076.pdf  |z Dokumentum-elérés