Finnish ninth graders six years apart How to explain declining achievement and adverse attitudinal development? /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kupiainen Sirkku Marjanen Jukka Vainikainen Mari Pauliina Hautamäki Jarkko |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (10.) (2012) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
10 |
Kulcsszavak: | Oktatásügy - Finnország - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60815 |
Hasonló tételek
-
Previous knowledge and task performance as predictors of girls’ and boys’ interest in low-stakes assessment tasks of mathematical thinking skills
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2012) -
Technology-enhanced teacher feedback to pupils and parents in Finnish-basic education
Szerző: Oinas Sanna, et al.
Megjelent: (2017) -
Explaining increasing performance gaps by test-taking effort in a longitudinal large-scale assessment study in Finland
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2017) -
Predicting students' attainment in PISA mathematical and science literacy tasks
Szerző: Hautamäki Jarkko, et al.
Megjelent: (2017) -
The mediating role of time on task in explaining students' performance in figurative and numerical tasks of inductive reasoning
Szerző: Kupiainen Sirkku
Megjelent: (2016)