A szegedi iskolai longitudinális vizsgálat újabb eredményei a matematika, a természettudomány, az idegen-nyelv és az informatika felmérések

A Szegedi Iskolai Longitudinális Vizsgálat 2003-ban indult három mintával, az akkor első, ötödik és kilencedik évfolyamra járó tanulókkal. A program alapvető célja az iskolai kontextusban elvégezhető követéses vizsgálatok módszertani kereteinek kialakítása, a követés technikájának továbbá az adatnyi...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (6.) (2008) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2008
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 6
Kulcsszavak:Tudásszintmérés - iskolai - Magyarország - előadáskivonat, Teljesítménymérés - tanulóké - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Szeged
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/60428

Hasonló tételek