A szegedi iskolai longitudinális vizsgálat újabb eredményei a matematika, a természettudomány, az idegen-nyelv és az informatika felmérések
A Szegedi Iskolai Longitudinális Vizsgálat 2003-ban indult három mintával, az akkor első, ötödik és kilencedik évfolyamra járó tanulókkal. A program alapvető célja az iskolai kontextusban elvégezhető követéses vizsgálatok módszertani kereteinek kialakítása, a követés technikájának továbbá az adatnyi...
Elmentve itt :
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (6.) (2008) (Szeged) |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
6 |
Kulcsszavak: | Tudásszintmérés - iskolai - Magyarország - előadáskivonat, Teljesítménymérés - tanulóké - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Szeged |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60428 |
Hasonló tételek
-
A barátválasztás motívumai serdülőkorban. Egy kérdőíves longitudinális vizsgálat eredményei
Szerző: Fricskáné Fekete Ibolya Margit
Megjelent: (2006) -
Az iskolai különbségek változása a longitudinális vizsgálat adatainak tükrében
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2009) -
A tanulók iskolai viszonyának alakulása egy longitudinális vizsgálat tükrében
Szerző: Veczkó József
Megjelent: (1983) -
A szegedi iskolai longitudinális program
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (2014) -
A szegedi iskolai longitudinális program
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (2014)