Az iskolai idő értékelése nyolcadik osztályosok érvelő fogalmazásainak tartalomelemzése alapján
Jelen írásunk az előző évi konferenciára készített előadásunk (Idői struktúrák feltárása kvalitatív és kvantitatív szövegelemzéssel) szerves folytatása; végigviszi és összegzi a 2003-as prezentációban példával illusztrált tartalomelemzést a nyolcadik osztályosok érvelő fogalmazásainak részmintájára....
Elmentve itt :
Szerzők: |
Huszár Zsuzsanna Sramó András |
---|---|
Testületi szerző: | Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia (2.) (2004) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2004
|
Sorozat: | Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia
2 |
Kulcsszavak: | Nyelvészet - számítógép alkalmazása |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/59303 |
Hasonló tételek
-
A pécsi nyolcadik osztályosok idegen nyelvi tudásának értékelése
Szerző: Bors Lídia
Megjelent: (1999) -
Szakköri feladatgyűjtemény nyolcadik osztályosok számára
Szerző: Balla Csilla
Megjelent: (1994) -
Tanulási motiváció vizsgálata nyolcadik osztályosok körében
Szerző: Csanálosiné Csizmadia Beáta
Megjelent: (2016) -
Összefüggés-megértés vizsgálatok nyolcadik osztályosok körében
Szerző: Kovács Ildikó Mária
Megjelent: (2002) -
Traumanarratívák tartalomelemzése
Szerző: Szabó Georgina Irén
Megjelent: (2015)