Az iskolai idő értékelése nyolcadik osztályosok érvelő fogalmazásainak tartalomelemzése alapján

Jelen írásunk az előző évi konferenciára készített előadásunk (Idői struktúrák feltárása kvalitatív és kvantitatív szövegelemzéssel) szerves folytatása; végigviszi és összegzi a 2003-as prezentációban példával illusztrált tartalomelemzést a nyolcadik osztályosok érvelő fogalmazásainak részmintájára....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Huszár Zsuzsanna
Sramó András
Testületi szerző: Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia (2.) (2004) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2004
Sorozat:Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia 2
Kulcsszavak:Nyelvészet - számítógép alkalmazása
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/59303
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Jelen írásunk az előző évi konferenciára készített előadásunk (Idői struktúrák feltárása kvalitatív és kvantitatív szövegelemzéssel) szerves folytatása; végigviszi és összegzi a 2003-as prezentációban példával illusztrált tartalomelemzést a nyolcadik osztályosok érvelő fogalmazásainak részmintájára. Az idői struktúrák vizsgálatának korábban vázolt szempontrendszerén túl az új előadás bemutatja a szövegjellemzők bináris kódolását, mint a számítógépes feldolgozás manuálisan előállított bemenetét. Az előadás ezen bemenet alapján lehetséges gépi ábrázolásmódokat mutat be, és rávilágít ezen újszerű ábrázolásmódok kutatásban betöltött funkciójára. A kivonat összegzi a cikk legfontosabb mondanivalóját.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:227-229