Beiskolázási nyílt napok a felsőoktatási marketingben egy felméréssorozat tanulságai /

A felsőoktatási intézmények beiskolázási marketing tevékenységei között jelentős szerepet kap a nyílt nap. Gyakran használt, általánosan elterjedt módszer a külföldi és a hazai intézmények körében is. Ugyanakkor valódi szerepéről, hatásáról keveset tudhatunk meg a szakirodalomból. Jelen tanulmány eg...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kun András István
Svantner Bernadett
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:„Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Kulcsszavak:Felsőoktatás, Marketing
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57677
LEADER 02027naa a2200205 i 4500
001 acta57677
005 20221108115224.0
008 190527s2014 hu o 1|| zxx d
020 |a 978-963-306-312-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kun András István 
245 1 0 |a Beiskolázási nyílt napok a felsőoktatási marketingben   |h [elektronikus dokumentum] :  |b egy felméréssorozat tanulságai /  |c  Kun András István 
260 |c 2014 
300 |a 416-423 
490 0 |a „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai 
520 3 |a A felsőoktatási intézmények beiskolázási marketing tevékenységei között jelentős szerepet kap a nyílt nap. Gyakran használt, általánosan elterjedt módszer a külföldi és a hazai intézmények körében is. Ugyanakkor valódi szerepéről, hatásáról keveset tudhatunk meg a szakirodalomból. Jelen tanulmány egy olyan, 6 tanévet átfogó kérdőíves felméréssorozat adataira támaszkodik, melynek célja éppen az volt, hogy feltárja ennek a szerepnek legalább egy részét. 2008 és 2014 között évente két nyílt napon, azok résztvevőivel kerültek kitöltetésre a vizsgálat adatait tartalmazó kérdőívek a Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Karán. Olyan kérdéscsoportokat tartalmaztak, melyek a látogatók demográfiai és tanulmányi hátterére, továbbtanulási motivációira, valamint a nyílt nappal, illetve általában az adott képzéssel szembeni elvárásokra irányultak. Az elemzés bemutatja ezen tapasztalatok időbeli alakulását és az ebből levonható tanulságokat: hol a helye a nyílt napoknak beiskolázási marketingben, a potenciális hallgatókon belül kiket érhetnek el ezen módszerrel az intézmények, és azt is, hogy kiket nem. 
695 |a Felsőoktatás, Marketing 
700 0 1 |a Svantner Bernadett  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57677/1/marketing_megujulas_416-423.pdf  |z Dokumentum-elérés