Beiskolázási nyílt napok a felsőoktatási marketingben egy felméréssorozat tanulságai /
A felsőoktatási intézmények beiskolázási marketing tevékenységei között jelentős szerepet kap a nyílt nap. Gyakran használt, általánosan elterjedt módszer a külföldi és a hazai intézmények körében is. Ugyanakkor valódi szerepéről, hatásáról keveset tudhatunk meg a szakirodalomból. Jelen tanulmány eg...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
|
Kulcsszavak: | Felsőoktatás, Marketing |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57677 |
LEADER | 02027naa a2200205 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | acta57677 | ||
005 | 20221108115224.0 | ||
008 | 190527s2014 hu o 1|| zxx d | ||
020 | |a 978-963-306-312-5 | ||
040 | |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Kun András István | |
245 | 1 | 0 | |a Beiskolázási nyílt napok a felsőoktatási marketingben |h [elektronikus dokumentum] : |b egy felméréssorozat tanulságai / |c Kun András István |
260 | |c 2014 | ||
300 | |a 416-423 | ||
490 | 0 | |a „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai | |
520 | 3 | |a A felsőoktatási intézmények beiskolázási marketing tevékenységei között jelentős szerepet kap a nyílt nap. Gyakran használt, általánosan elterjedt módszer a külföldi és a hazai intézmények körében is. Ugyanakkor valódi szerepéről, hatásáról keveset tudhatunk meg a szakirodalomból. Jelen tanulmány egy olyan, 6 tanévet átfogó kérdőíves felméréssorozat adataira támaszkodik, melynek célja éppen az volt, hogy feltárja ennek a szerepnek legalább egy részét. 2008 és 2014 között évente két nyílt napon, azok résztvevőivel kerültek kitöltetésre a vizsgálat adatait tartalmazó kérdőívek a Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Karán. Olyan kérdéscsoportokat tartalmaztak, melyek a látogatók demográfiai és tanulmányi hátterére, továbbtanulási motivációira, valamint a nyílt nappal, illetve általában az adott képzéssel szembeni elvárásokra irányultak. Az elemzés bemutatja ezen tapasztalatok időbeli alakulását és az ebből levonható tanulságokat: hol a helye a nyílt napoknak beiskolázási marketingben, a potenciális hallgatókon belül kiket érhetnek el ezen módszerrel az intézmények, és azt is, hogy kiket nem. | |
695 | |a Felsőoktatás, Marketing | ||
700 | 0 | 1 | |a Svantner Bernadett |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57677/1/marketing_megujulas_416-423.pdf |z Dokumentum-elérés |