A köz- és vállalatgazdaságtan alapját alkotó néhány kategória

A prezentáció a marketing-termelés-pénzügy interfészre fókuszál, és összefoglalja azokat a fő döntési területeket, melyekben a három funkcionális terület érdeke gyakran eltér egymástól. A versenyképesség egyik forrása is három funkcionális terület harmonikus együttműködése, ezért néhány gondolat han...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vörös József
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:„Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Kulcsszavak:Vállalatgazdaságtan, Értékteremtés, Versenyképesség, Marketing
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57636
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A prezentáció a marketing-termelés-pénzügy interfészre fókuszál, és összefoglalja azokat a fő döntési területeket, melyekben a három funkcionális terület érdeke gyakran eltér egymástól. A versenyképesség egyik forrása is három funkcionális terület harmonikus együttműködése, ezért néhány gondolat hangzik el a modern versenyképesség felfogásról is. Az elmondottak illusztrálása egy rövid esettanulmány felhasználásával is történik.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:8-11
ISBN:978-963-306-312-5