Civilek szerepe a vidék fejlődésében

Jelen tanulmány néhány civil szervezet vizsgálatán át igyekszik bemutatni a térbeliség hatásait a társadalmi folyamatokra, így a civilek tevékenységére, a marketing szemüvegén keresztül vizsgálva a tématerületet. Legfontosabb kérdéskör a civilek célcsoportjainak, az un. stakeholdereknek az azonosítá...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gulyásné Kerekes Rita
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:A területi fejlődés dilemmái
Kulcsszavak:Nonprofit, Civil szervezetek, Marketingkommunikáció
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57438
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Jelen tanulmány néhány civil szervezet vizsgálatán át igyekszik bemutatni a térbeliség hatásait a társadalmi folyamatokra, így a civilek tevékenységére, a marketing szemüvegén keresztül vizsgálva a tématerületet. Legfontosabb kérdéskör a civilek célcsoportjainak, az un. stakeholdereknek az azonosítása, majd az ezekhez a célcsoportokhoz illeszkedő kommunikációs akciók megszervezése. A kínálati mix, a civilek kompetenciái az esetek többségében adottak, hiszen szerveződésük e célok megvalósítása miatt jöhetett létre, gyenge pontként a kommunikáció megszervezése jelentkezik. A társadalmi marketing témaköreinek érintése mellett egy empirikus kutatás – mélyinterjú sorozat – eredményein alapulva tesz megállapításokat. A civil szervezetek a profitorientált szektorhoz hasonló kommunikációs kihívásokkal találják szemben magukat, amelyek megoldásához azonban szerényebb források és sokszor a szakértelem hiánya is párosul, különösen elmaradott térségekben. A tanulmány célja áttekintést és segédeszközt adni a civil szervezetek számára kommunikációs aktivitásuk szervezéséhez, hatékonyabbá és hatásosabbá tételéhez, hogy ezáltal a vidék fejlődésében is aktívabb szerepet játszhassanak.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:181-193
ISBN:978-963-306-344-6