A digitális élelmiszer-fogyasztó jellemzői = The characteristic of digital food consumer
The age of Internet had an especially great impact on consumers who represent one of the main actors on the market. Digitalization and the way of healthy lifestlye are the most important trends in our modern age. My main objectives of the research the mapping of the domestic digital food consumer re...
Elmentve itt :
Szerző: | Fehér András |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | Közép-európai közlemények
11 No. 3 |
Kulcsszavak: | Reklám, Marketing, Y generáció, Kereskedelem - elektronikus |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/56864 |
Hasonló tételek
-
Consumer acceptance of food nanotechnology
Szerző: Farkas Noémi Dóra, et al.
Megjelent: (2021) -
The consumer judgement of the price of the traditional foods
Szerző: Ferencz Árpád, et al.
Megjelent: (2014) -
Digitalization in the food industry opportunities and impedimental factors /
Szerző: Nagy Judit, et al.
Megjelent: (2020) -
Demográfiai tényezők hatása a fogyasztói élelmiszer-pazarlásra = Effect of demographic factors on consumer food waste
Szerző: Bódi Barbara, et al.
Megjelent: (2015) -
Fogyasztó megtévesztése
Szerző: Fodor Ildikó
Megjelent: (2008)