Országok márkái, márkák országai az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata /

Az egyes termékek, márkák megítélése a világpiacon szoros összefüggésben áll azzal, hogy melyik országból származnak. Az angolszász szakirodalom ezt „országeredet-hatásként" („ country-of-origin effect ", „ COO-ejject ") definiálja, de sokan használják a „made in marketing" vagy...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp-Váry Árpád Ferenc
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2004
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 3
A szociális identitás, az információ és a piac 3
Kulcsszavak:Marketing
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/5639
LEADER 01733naa a2200229 i 4500
001 acta5639
005 20220209140237.0
008 161015s2004 hu o 0|| hun d
022 |a 1588-8533 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 2 |a Papp-Váry Árpád Ferenc 
245 1 0 |a Országok márkái, márkák országai   |h [elektronikus dokumentum] :  |b az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata /  |c  Papp-Váry Árpád Ferenc 
260 |c 2004 
300 |a 297-315 
490 0 |a SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei  |v 3 
490 0 |a A szociális identitás, az információ és a piac  |v 3 
520 3 |a Az egyes termékek, márkák megítélése a világpiacon szoros összefüggésben áll azzal, hogy melyik országból származnak. Az angolszász szakirodalom ezt „országeredet-hatásként" („ country-of-origin effect ", „ COO-ejject ") definiálja, de sokan használják a „made in marketing" vagy „made-in label"megnevezést is. A tanulmányban először a különböző imázs fogalmakat vizsgálom, hogy utána érthetően tudjam vázolni az országeredet-hatás lényegét. Célomnak tekintem, hogy a gyakorlati marketingben is hasznosítható eredményekkel szolgáljak, ezért különböző stratégiai lehetőséget mutatok be, annak fényében, hogy milyen az adott ország, illetve az onnan jövő márka imázsa. Legvégül a hagyományos összefoglalás helyett egy, mindnyájunkat érdeklő kérdést választottam: milyen a magyar termékek imázsa? 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Marketing 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/5639/1/gtk_2004_297-315.pdf  |z Dokumentum-elérés