Országok márkái, márkák országai az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata /

Az egyes termékek, márkák megítélése a világpiacon szoros összefüggésben áll azzal, hogy melyik országból származnak. Az angolszász szakirodalom ezt „országeredet-hatásként" („ country-of-origin effect ", „ COO-ejject ") definiálja, de sokan használják a „made in marketing" vagy...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp-Váry Árpád Ferenc
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2004
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 3
A szociális identitás, az információ és a piac 3
Kulcsszavak:Marketing
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/5639
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az egyes termékek, márkák megítélése a világpiacon szoros összefüggésben áll azzal, hogy melyik országból származnak. Az angolszász szakirodalom ezt „országeredet-hatásként" („ country-of-origin effect ", „ COO-ejject ") definiálja, de sokan használják a „made in marketing" vagy „made-in label"megnevezést is. A tanulmányban először a különböző imázs fogalmakat vizsgálom, hogy utána érthetően tudjam vázolni az országeredet-hatás lényegét. Célomnak tekintem, hogy a gyakorlati marketingben is hasznosítható eredményekkel szolgáljak, ezért különböző stratégiai lehetőséget mutatok be, annak fényében, hogy milyen az adott ország, illetve az onnan jövő márka imázsa. Legvégül a hagyományos összefoglalás helyett egy, mindnyájunkat érdeklő kérdést választottam: milyen a magyar termékek imázsa?
Terjedelem/Fizikai jellemzők:297-315
ISSN:1588-8533