Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál

A közüzemi szolgáltatások mesterséges monopólium formájában funkcionáló piacán elindult liberalizációs folyamatok új helyzetet teremtettek e vállalkozások számára. Az egyre élesedő piaci verseny rákényszeríti a közüzemi szolgáltató vállalatokat is a tudatos, a korábbinál hatékonyabb marketing tevéke...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Révész Balázs
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2002
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 1
A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje 1
Kulcsszavak:Üzleti élet - kommunikáció, Marketing, Tömegkommunikáció
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/5606
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A közüzemi szolgáltatások mesterséges monopólium formájában funkcionáló piacán elindult liberalizációs folyamatok új helyzetet teremtettek e vállalkozások számára. Az egyre élesedő piaci verseny rákényszeríti a közüzemi szolgáltató vállalatokat is a tudatos, a korábbinál hatékonyabb marketing tevékenység folytatására. A jellemzőit vizsgálva alapvetően bizalmi terméknek tekinthető szolgáltatások tekintetében különösen fontos szerepe lehet a marketingkommunikációs. megoldásoknak, a kedvező image kialakításának és az áttérést, szolgáltató váltást, vagy éppen márkahűséget erősítő reklámoknak, public relations megoldásoknak. Tanulmányomban a nemzetközi szakirodalom és a hazai tapasztalatok alapján kívánom összefoglalni e speciális szolgáltatás piacbefolyásolási lehetőségeit, különös hangsúlyt fektetve az egyre nagyobb jelentőségnek örvendő kapcsolati marketingre, és ügymarketingre, valamint az energia márkázás tapasztalataira.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:219-231
ISSN:1588-8533