A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál
Az áramszolgáltató társaságok feladata a villamos energia biztosítása a háztartási fogyasztók és a nem háztartási felhasználók részére. Az energia olyan szolgáltatástermék, amely minden állampolgár számára elérhető, és amelynek sajátos jellemzője, hogy miközben a fogyasztó folyamatosan igénybe veszi...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Rekettye Gábor Orosdy Béla |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2002
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
1 A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje 1 |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés, Energiaszolgáltatás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/5604 |
Hasonló tételek
-
Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál
Szerző: Révész Balázs
Megjelent: (2002) -
A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál
Szerző: Hetesi Erzsébet
Megjelent: (2002) -
A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen
Szerző: Rekettye Gábor, et al.
Megjelent: (2002) -
A minőség, az elégedettség és a lojalitás mérésének problémái a szolgáltatásoknál, és azok hatása a jövedelmezőségre
Szerző: Hetesi Erzsébet
Megjelent: (2017) -
A jólét mérésének elméleti alapjai és problémái
Szerző: Gébert Judit
Megjelent: (2012)