A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál

Az áramszolgáltató társaságok feladata a villamos energia biztosítása a háztartási fogyasztók és a nem háztartási felhasználók részére. Az energia olyan szolgáltatástermék, amely minden állampolgár számára elérhető, és amelynek sajátos jellemzője, hogy miközben a fogyasztó folyamatosan igénybe veszi...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Rekettye Gábor
Orosdy Béla
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2002
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 1
A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje 1
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás, Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés, Energiaszolgáltatás
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/5604
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az áramszolgáltató társaságok feladata a villamos energia biztosítása a háztartási fogyasztók és a nem háztartási felhasználók részére. Az energia olyan szolgáltatástermék, amely minden állampolgár számára elérhető, és amelynek sajátos jellemzője, hogy miközben a fogyasztó folyamatosan igénybe veszi a szolgáltatást, az azt nyújtó szervezettel ritkán találkozik. A liberalizáció alatt álló hazai piacon éppen ezért kiemelkedő feladat a fogyasztói elégedettség mérése, hiszen e területen a termékspecifikumok miatt a szolgáltatást nyújtó cégekkel való elégedettsége több és hatékonyabb, részben preventív jellegű kontrollt igényel, mint az a piacon megjelenő átlagos termékek és szolgáltatások esetében szokásos, illetve elvárható. A cikk a hazai energiaszolgáltatók elégedettségmérési módszereit, és a mérésekben várható változásokat ismerteti.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:195-204
ISSN:1588-8533