Szókincsfejlesztő drámajátékok a kisgyermekkori idegennyelv-oktatásban
I strongly believe that with the help of drama pedagogy we can make our lessons much more enjoyable and - what is more important - more efficient Teaching of a foreign language in the first two years of elementary school is focused on the primary language skills: listening and speaking. Student don’...
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Orsolya |
---|---|
Testületi szerző: | Hagyományok és újítások a köznevelésben és a gyakorlati képzésben - Vezető pedagógusok és szakmódszertanosok országos módszertani konferenciája (2016)(Szekszárd) |
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
57 No. 2 |
Kulcsszavak: | Angol nyelv tanítása - gyerekeknek, Drámapedagógia, Szókincs - angol nyelv tanulása |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/49811 |
Hasonló tételek
-
Drámajátékok az idegennyelv-oktatásban
Szerző: Csikósné Csoh Anita
Megjelent: (2016) -
A tanult szókincs játékos gyakoroltatásának kezdeti lépései gyakorlati példák segítségével a kisgyermekkori idegennyelv-oktatásban
Szerző: Tóth Orsolya
Megjelent: (2020) -
A tanult szókincs játékos gyakoroltatásának kezdeti lépései gyakorlati példák segítségével a kisgyermekkori idegennyelv-oktatásban [előadáskivonat] /
Szerző: Tóth Orsolya
Megjelent: (2020) -
A kisgyermekkori idegennyelv-tanítás néhány alapvető módszertani kérdése
Szerző: Vidács Nóra
Megjelent: (2007) -
Minőség az idegennyelv-oktatásban
Szerző: Viereck Ildikó
Megjelent: (2009)