CRM - ügyfélkapcsolat menedzsment - CRM a pénzügyi szolgáltató szektorban

Az ügyfélkapcsolat fontosságát az elmúlt 20 év során sokan, sokféleképpen hangsúlyozták mind az elméleti kutatások, mind a gyakorlati üzleti életben. Annak meghatározására, hogy az ügyfélkapcsolat miként legyen a stratégia, a taktikai és az operatív rendszerek része, már más megközelítéseket látunk....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Megyeri Eszter
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2009
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Szolgáltatások világa
Kulcsszavak:Ügyfélszolgálat, Pénzügy
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/29219
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az ügyfélkapcsolat fontosságát az elmúlt 20 év során sokan, sokféleképpen hangsúlyozták mind az elméleti kutatások, mind a gyakorlati üzleti életben. Annak meghatározására, hogy az ügyfélkapcsolat miként legyen a stratégia, a taktikai és az operatív rendszerek része, már más megközelítéseket látunk. E dolgozat a CRM elméletét és gyakorlatát kívánja megvizsgálni az alapértelmezéstől, definícióktól elindulva, s kiteljesedve a CRM rendszerként történő bemutatására. A dolgozat második fele a pénzügyi szolgáltató szektorban vizsgálja a CRM helyét, hatékonyságát és lehetőségeit. In the last 20 year, the importance of customer relationship was emphasized by many in a variety of ways both in theoretical research and practical business life. However, to determine how customer relationship should be a part of not only the strategy, but also tactical and operative systems, we find different approaches. This paper looks at the theoretical and practical bases of CRM starting from definitions expanding to the presentation of CRM as a concept and system. The second part of the paper briefly provides an insight in the role, effectiveness and opportunities of CRM in the financial service sector.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:430-439
ISSN:1588-8533