Az olvasásfejlesztő irodalomtanítás követelményrendszere

Összefoglalva: olvasson a gyermek, arról adjon számot, a pedagógusa értékelje a konkrét teljesítményt tárgyilagosan, megbízhatóan, legfőképpen fejlesztően úgy, hogy egyre bátrabban szóljon a gyermek irodalmi olvasatairól, egyre igényesebb bekezdésnyi szövegművekben. Az értékelés alkalmával az irodal...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: H. Tóth István
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 1992
Sorozat:Módszertani közlemények 32 No. 3
Kulcsszavak:Neveléstudomány
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/27822
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Összefoglalva: olvasson a gyermek, arról adjon számot, a pedagógusa értékelje a konkrét teljesítményt tárgyilagosan, megbízhatóan, legfőképpen fejlesztően úgy, hogy egyre bátrabban szóljon a gyermek irodalmi olvasatairól, egyre igényesebb bekezdésnyi szövegművekben. Az értékelés alkalmával az irodalomtanár tanúsítson türelmet a gyermek olvasmányélmé- nyei iránt még akkor is, ha az ízlésbeli eltérés nyilvánvalói.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:158-159
ISSN:1219-0039