Írásvetítő az oktatási folyamatban
Összefoglalva: az írásvetítő igaz nem teszi feleslegessé a táblát, de célszerű és átgondolt használata motiváló erőként hat az oktatás folyamatában. Célszerű a használata azért is, hiszen a tanulók ismeretei tartósabbak lesznek általa, különösen akkor, ha kevés irányítással, önállóan vesznek részt a...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
1973
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
13 No. 3 |
Kulcsszavak: | Neveléstudomány |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/26394 |
Tartalmi kivonat: | Összefoglalva: az írásvetítő igaz nem teszi feleslegessé a táblát, de célszerű és átgondolt használata motiváló erőként hat az oktatás folyamatában. Célszerű a használata azért is, hiszen a tanulók ismeretei tartósabbak lesznek általa, különösen akkor, ha kevés irányítással, önállóan vesznek részt az ismeretszerzésben. Végül, de nem utolsósorban a tanulók igen megszerették a vele való munkát. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 187-192 |
ISSN: | 0544-7224 |