Hexagonal polyomino weak (1,2)-achievement games
A version of polyomino achievement games is studied, in which the first player marks one cell and the second player marks two cells at each move. All polyominos but one on an infinite 2-dimensional hexagonal board are characterized to be weak winners or losers.
Elmentve itt :
Szerző: | Sieben Nándor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2004
|
Sorozat: | Acta cybernetica
16 No. 4 |
Kulcsszavak: | Számítástechnika, Nyelvészet - számítógép alkalmazása |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/12742 |
Hasonló tételek
-
The recycled Kaplansky's game
Szerző: Pluhár András
Megjelent: (2004) -
Generalized Harary games
Szerző: Pluhár András
Megjelent: (1997) -
Weak dependecnies [!dependencies] in the relational datamodel
Szerző: Thi Vu Duc, et al.
Megjelent: (1991) -
Weak functional dependencies on trees with restructuring
Szerző: Sali Attila, et al.
Megjelent: (2011) -
On the weak equivalence of Elgot's flow-chart schemata
Szerző: Ésik Zoltán
Megjelent: (1985)