Sensory-perceptual deficiencies and possible consequences in autism
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kékes Szabó Marietta Szokolszky Ágnes |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION
7 No. 4 |
mtmt: | 2243732 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/9280 |
Hasonló tételek
-
Early-Stage Vision and Perceptual Imagery in Autism Spectrum Conditions
Szerző: Maróthi Rebeka, et al.
Megjelent: (2019) -
Dyadic interactions and the development of object use in typical development and autism spectrum disorder
Szerző: Kékes Szabó Marietta, et al.
Megjelent: (2013) -
Patterns of play activities in autism and typical development a case study /
Szerző: Kékes Szabó Marietta
Megjelent: (2014) -
Learning in Autism Implicitly Superb /
Szerző: Németh Dezső, et al.
Megjelent: (2010) -
Ecological approaches to perceptual learning learning to perceive and perceiving as learning /
Szerző: Szokolszky Ágnes, et al.
Megjelent: (2019)