Health Education Curriculum in Secondary Education of Mongolia
Elmentve itt :
Szerzők: |
Erdenezul Uitumen Tarkó Klára |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék
Budapest
2024
|
Sorozat: | I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia [1st Imre Sándor International Conference on Pedagogy]
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.3311/ISNK-103 |
mtmt: | 34757265 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/34236 |
Hasonló tételek
-
The changing of curriculum of elementary statistics in social science education [absztrakt] /
Szerző: Kotosz Balázs, et al.
Megjelent: (2009) -
Health Education - Health Misconceptions - Teacher Training Lessons Learnt from a Hungarian Pilot Study
Szerző: Lipták Mónika Zoé, et al.
Megjelent: (2020) -
Primary education assessment and its issues in Mongolia
Szerző: Ragchaa Jargaltuya, et al.
Megjelent: (2017) -
Teachers’ experiences in communicating with pastoralist parents in rural Mongolia implications for teacher education and school policy /
Szerző: Sukhbaatar Batdulam, et al.
Megjelent: (2022) -
Challenges of health education for Mongolian and Hungarian adolescents exploring sexual and reproductive attitudes : [abstract] /
Szerző: Uuganbayar Bayarjargal, et al.
Megjelent: (2023)