Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.

Annak ellenére, hogy nemzetközi színtéren számos eredményes intervenció és ajánlás elérhető, amelyek az olvasási motiváció erősítését segíthetik, magyar nyelvű, a pedagógiai gyakorlatot támogató útmutatás alig található ebben a témában. Jelen munka célja, hogy ezt a hiányosságot pótolja. A tanulmány...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Szenczi Beáta
Fejes József Balázs
Vígh Tibor
Hódi Ágnes
Tary Blanka
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2024
Sorozat:ANYANYELV-PEDAGÓGIA 17 No. 1
Tárgyszavak:
doi:10.21030/anyp.2024.1.1

mtmt:34822290
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/30584

Hasonló tételek