Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
Annak ellenére, hogy nemzetközi színtéren számos eredményes intervenció és ajánlás elérhető, amelyek az olvasási motiváció erősítését segíthetik, magyar nyelvű, a pedagógiai gyakorlatot támogató útmutatás alig található ebben a témában. Jelen munka célja, hogy ezt a hiányosságot pótolja. A tanulmány...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Szenczi Beáta Fejes József Balázs Vígh Tibor Hódi Ágnes Tary Blanka |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2024
|
Sorozat: | ANYANYELV-PEDAGÓGIA
17 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.21030/anyp.2024.1.1 |
mtmt: | 34822290 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/30584 |
Hasonló tételek
-
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
Szerző: Szenczi Beáta, et al.
Megjelent: (2024) -
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
Szerző: Tary Blanka, et al.
Megjelent: (2022) -
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
Szerző: Tary Blanka, et al.
Megjelent: (2023) -
A szociális kompetencia fejlettsége és tantárgyakba ágyazott fejlesztése
Szerző: Szücs Krisztina
Megjelent: (2018) -
A szociális kompetencia nyelvi tantárgyakba ágyazott fejlesztésének lehetőségei
Szerző: Lőrincz Ildikó Erika
Megjelent: (2017)