Factors influencing academic performance and dropout rates in higher education
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kocsis Ádám Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2025
|
Sorozat: | OXFORD REVIEW OF EDUCATION
51 No. 3 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1080/03054985.2024.2316616 |
mtmt: | 34717706 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29752 |
Hasonló tételek
-
Cognitive and Noncognitive Predictors of Academic Success in Higher Education A Large-Scale Longitudinal Study /
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2024) -
Cognitive and non-cognitive predictors of academic success in higher education a large-scale longitudinal study /
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2023) -
Modeling factors influencing students acceptance and rejection of AI in language learning in higher education [abstract] /
Szerző: Nguyen Lan Anh Thuy, et al.
Megjelent: (2024) -
Factors of innovation related to higher education
Szerző: Keczer Gabriella
Megjelent: (2008) -
Measuring complex problem-solving in Jordanian higher education the effects of demographic, cognitive and affective factors on students' achievement : [absztrakt] /
Szerző: Alrababah Saleh Ahmad Hussein, et al.
Megjelent: (2022)