A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata

A tanulmány céljaA viselkedés-gazdaságtan szerint a fogyasztók gyakran alkalmaznak heurisztikákat, amikor döntést kell hozniuk. Ez torzított észleléshez, értékeléshez és végső soron döntéshozáshoz vezethet. Kutatásunk során ezen heurisztikák pár sajátos típusát vizsgáltuk meg. Ezek voltak a vesztesé...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Lipták Lilla
Prónay Szabolcs
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2023
Sorozat:MARKETING ÉS MENEDZSMENT 57 No. Különszám EMOK 1
Tárgyszavak:
doi:10.15170/MM.2023.57.KSZ.01.07

mtmt:33812005
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28259

Hasonló tételek