A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata
A tanulmány céljaA viselkedés-gazdaságtan szerint a fogyasztók gyakran alkalmaznak heurisztikákat, amikor döntést kell hozniuk. Ez torzított észleléshez, értékeléshez és végső soron döntéshozáshoz vezethet. Kutatásunk során ezen heurisztikák pár sajátos típusát vizsgáltuk meg. Ezek voltak a vesztesé...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Lipták Lilla Prónay Szabolcs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2023
|
Sorozat: | MARKETING ÉS MENEDZSMENT
57 No. Különszám EMOK 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.15170/MM.2023.57.KSZ.01.07 |
mtmt: | 33812005 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28259 |
Hasonló tételek
-
A külső referenciaárak hatása a fogyasztók árértékelésére és vásárlási döntésére
Szerző: Lipták Lilla
Megjelent: (2023) -
A külső referenciaárak hatása a fogyasztókra inflációs környezetben = The impact of external reference prices on consumers in an inflationary environment [absztrakt] /
Szerző: Lipták Lilla
Megjelent: (2023) -
Fogyasztói magatartás
Szerző: Prónay Szabolcs
Megjelent: (2020) -
A szemkamerás kutatás módszertani lehetőségei a módszer tudományos felhasználásának irodalmi áttekintése /
Szerző: Lázár Erika
Megjelent: (2020) -
Szemkamerás vizsgálatok egy élelmiszer fogyasztói megítélésében
Szerző: Kovács Eszter, et al.
Megjelent: (2016)