Reading Assessment for Diagnosing Acquired Reading Disorders in Adults Theoretical and Practical Aspects of its Development /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kis Orsolya Földi Fanni Steklács János |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2023
|
Sorozat: | CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
5 No. 1 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.37441/cejer/2023/5/1/12056 |
mtmt: | 34041818 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28226 |
Hasonló tételek
-
Diagnostic assessment frameworks for reading Theoretical foundations and practical issues /
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2012) -
The motivational aspects of English reading in students' extensive reading involvement [absztrakt] /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2022) -
The effect of reading strategy use on online reading comprehension
Szerző: Habók Anita, et al.
Megjelent: (2024) -
Reading Strategies and Reading Achievement in Middle School Kazakhstani Young Learners /
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022) -
Assessing and validating young Kazakhstanis’ reading skills in English, the impact of classroom climate, and their engagement on reading skills
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022)