Approaches to Learning in Elementary Classrooms Contribution o Mastery Motivation and Executive Functions on Academic Achievement /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Amukune Stephen
Józsa Krisztián
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2023
Sorozat:INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION 16 No. 2
Tárgyszavak:
doi:10.29333/iji.2023.16222a

mtmt:33560562
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28066
LEADER 00819nab a2200217 i 4500
001 publ28066
005 20230821102241.0
008 230821s2023 hu o 0|| Angol d
022 |a 1694-609X 
024 7 |a 10.29333/iji.2023.16222a  |2 doi 
024 7 |a 33560562  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Amukune Stephen 
245 1 0 |a Approaches to Learning in Elementary Classrooms  |h [elektronikus dokumentum] :  |b Contribution o Mastery Motivation and Executive Functions on Academic Achievement /  |c  Amukune Stephen 
260 |c 2023 
300 |a 389-412 
490 0 |a INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION  |v 16 No. 2 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Józsa Krisztián  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28066/1/approaches_SA_JK.pdf  |z Dokumentum-elérés