Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
Elmentve itt :
Szerzők: |
Tary Blanka Fejes József Balázs Hódi Ágnes Szenczi Beáta Vígh Tibor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | ANYANYELV-PEDAGÓGIA
15 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.21030/anyp.2022.4.1 |
mtmt: | 33743185 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/27049 |
Hasonló tételek
-
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
Szerző: Tary Blanka, et al.
Megjelent: (2023) -
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
Szerző: Szenczi Beáta, et al.
Megjelent: (2024) -
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
Szerző: Szenczi Beáta, et al.
Megjelent: (2024) -
A szociális kompetencia fejlettsége és tantárgyakba ágyazott fejlesztése
Szerző: Szücs Krisztina
Megjelent: (2018) -
A szociális kompetencia nyelvi tantárgyakba ágyazott fejlesztésének lehetőségei
Szerző: Lőrincz Ildikó Erika
Megjelent: (2017)