Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Tary Blanka
Fejes József Balázs
Hódi Ágnes
Szenczi Beáta
Vígh Tibor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:ANYANYELV-PEDAGÓGIA 15 No. 4
Tárgyszavak:
doi:10.21030/anyp.2022.4.1

mtmt:33743185
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/27049
LEADER 00858nab a2200241 i 4500
001 publ27049
005 20230426090100.0
008 230426s2022 hu o 0|| Magyar d
022 |a 2060-0623 
024 7 |a 10.21030/anyp.2022.4.1  |2 doi 
024 7 |a 33743185  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Magyar 
100 1 |a Tary Blanka 
245 1 0 |a Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Tary Blanka 
260 |c 2022 
490 0 |a ANYANYELV-PEDAGÓGIA  |v 15 No. 4 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Fejes József Balázs  |e aut 
700 0 1 |a Hódi Ágnes  |e aut 
700 0 1 |a Szenczi Beáta  |e aut 
700 0 1 |a Vígh Tibor  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/27049/1/Anyp_XV_2022_4_3.pdf  |z Dokumentum-elérés