A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Korom Erzsébet
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32 No. 11
Tárgyszavak:
doi:10.14232/iskkult.2022.11.98

mtmt:33638098
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/26484
LEADER 00823nab a2200205 i 4500
001 publ26484
005 20230213215519.0
008 230213s2022 hu o 0|| Magyar d
022 |a 1215-5233 
024 7 |a 10.14232/iskkult.2022.11.98  |2 doi 
024 7 |a 33638098  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Magyar 
100 1 |a Korom Erzsébet 
245 1 2 |a A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig   |h [elektronikus dokumentum] :  |b természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban /  |c  Korom Erzsébet 
260 |c 2022 
300 |a 98-112 
490 0 |a ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA  |v 32 No. 11 
650 4 |a Oktatástudomány 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/26484/1/iskolakultura_2022_008-011_098-112.pdf  |z Dokumentum-elérés