An integrated STEM-based mathematical problem-solving test Developing and reporting psychometric evidence /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Amalina Ijtihadi Kamilia Vidákovich Tibor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | Journal on Mathematics Education
13 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 33593495 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/26376 |
Hasonló tételek
-
A mathematical problem-solving framework-based Integrated STEM Theory and practice /
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2022) -
Does demographic background matter on students' mathematical problem-solving based-integrated STEM?
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2023) -
Assessment in STEM Problem-Solving A Systematic Review /
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2022) -
Development and differences in mathematical problem-solving skills A cross-sectional study of differences in demographic backgrounds /
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2023) -
Cognitive and socioeconomic factors that influence the mathematical problem-solving skills of students
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2023)