Young learners’ reading-writing skills in English as FL in Kazakhstan
Elmentve itt :
Szerzők: |
Akhmetova Aigul Imambayeva Gaysha Csapó Benő |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | BULLETIN OF LN GUMILYOV EURASIAN NATIONAL UNIVERSITY PHILOLOGY SERIES
28 No. 3 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.32523/2616-678X-2022-140-3-167-180 |
mtmt: | 33537171 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25928 |
Hasonló tételek
-
Reading activity of young learners in the middle school in Kazakhstan [absztrakt] /
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022) -
Reading strategies and reading performances of young adolescents in Kazakhstan [absztrakt] /
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022) -
English proficiency reading skills at the age of 12 in Pavlodar region, Kazakhstan
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2020) -
Assessing and validating young Kazakhstanis’ reading skills in English, the impact of classroom climate, and their engagement on reading skills
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022) -
A study of reading attitude and reading achievement among young learners in middle school
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022)