The relationship between students' foreign language achievement and general thinking skills
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csapó Benő Nikolov Marianne |
---|---|
Testületi szerző: | Best practice in online instruction |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2002
|
Sorozat: | Validity and Value in Education Research
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 1152650 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25927 |
Hasonló tételek
-
The relationship between reading skills in early English as a foreign language and Hungarian as a first language
Szerző: Nikolov Marianne, et al.
Megjelent: (2010) -
Review of the Assessment of Students’ Language Skills in English as a Foreign Language Knowledge, Skills, and Principles /
Szerző: Oo Tun Zaw, et al.
Megjelent: (2021) -
The relationships between 8th graders’ L1 and L2 readings skills, inductive reasoning and socio-economic status in early English and German as a foreign language programs
Szerző: Nikolov Marianne, et al.
Megjelent: (2018) -
Teaching and learning thinking skills
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (1999) -
Relationship between ethnic identity, attitude, and mathematical creative thinking among secondary school students
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2024)