A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői
Elmentve itt :
Szerzők: |
Molnár Pál Pintér Henriett Tóth Edit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | MAGYAR PEDAGÓGIA
117 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2017.4.423 |
mtmt: | 3348665 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25785 |
Hasonló tételek
-
A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői
Szerző: Molnár Pál, et al.
Megjelent: (2017) -
A tanulóközösségben végzett forrásalapú tanulás során létrehozott szövegek minőségét befolyásoló tényezők
Szerző: Pintér Henriett, et al.
Megjelent: (2016) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Kutatásalapú tanulás hatásainak mérési lehetőségei a matematikatanításban [absztrakt] /
Szerző: Vígh-Kiss Erika Rozália
Megjelent: (2024)