A természettudományos gondolkodás és kutatás készségeinek fejlesztése kisiskoláskorban [Developing Scientific Reasoning and Inquiry Skills in Early Childhood]
Elmentve itt :
Szerzők: |
Korom Erzsébet Csiszár Imre |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | MAGYAR TUDOMÁNY
183 No. 11 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1556/2065.183.2022.11.3 |
mtmt: | 33209399 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25460 |
Hasonló tételek
-
Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills
Szerző: Linus Kambeyo
Megjelent: (2018) -
A természettudományos kutatás készségeinek vizsgálata kisiskoláskorban a Science-K Inventory kipróbálásának tapasztalatai a 4. évfolyamon : [absztrakt] /
Szerző: Nagy Márió Tibor, et al.
Megjelent: (2023) -
The assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and scientific inquiry using paper and pencil in Namibia
Szerző: Kambeyo Linus
Megjelent: (2018) -
Scientific Reasoning skills A theoretical Backgrounds to science education /
Szerző: Kambeyo Linus, et al.
Megjelent: (2018) -
A természettudományos gondolkodás és fejlesztésének lehetőségei kisiskoláskorban
Szerző: Z. Orosz Gábor, et al.
Megjelent: (2020)