Student Burnout in Higher Education A Demand-Resource Model Approach /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Jagodics Balázs Szabó Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2023
|
Sorozat: | Trends in Psychology
31 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1007/s43076-021-00137-4 |
mtmt: | 32720952 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24916 |
Hasonló tételek
-
STEM approach and computer science impact the metaphorical thinking of Indonesian students’
Szerző: Farida Farida, et al.
Megjelent: (2022) -
Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2022) -
Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2021) -
Strategies and performance in elementary students' three-digit mental addition
Szerző: Csíkos Csaba
Megjelent: (2016) -
A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2021)