A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kóródi Kitti Szabó Éva Jagodics Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
32 No. 5 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2022.5.46 |
mtmt: | 32916689 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24913 |
Hasonló tételek
-
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán
Szerző: Kóródi Kitti, et al.
Megjelent: (2022) -
A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2021) -
Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2020) -
Az Elsajátítási motiváció kérdőív szerkezeti validitásának vizsgálata megerősítő faktoranalízissel
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2016) -
Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2021)